szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Míg Budapesten többnyire csak peronplakátra, oldalfalreklámra vagy balusztrádra futja a márkáknak a metróban, addig New Yorkban egy egész metrót is felhasználnak egy reklámra – olvasható az Addict blogon.

A New York-i metrón az HBO legújabb sorozatát, a Boardwalk Empire-t népszerűsítették egy nosztalgiajárattal, egy kb. 80 éves metróval. A Boardwalk Empire egyébként az HBO idei második látványos és igen drága nagy dobása, egy olyan sorozat, aminél nem nagyon spóroltak semmin.

Az 1920-as években játszódó filmben állítólag olyan részletességgel jelennek meg az akkori hangulatok, hogy az ember nem nagyon tud kikerülni a hatása alól. Kíváncsi a reklámra? Látogasson el az Addict blogra. A sorozat előzetese:

hvg.hu Napi merítés

Elkészítették a legjobb balesetmegelőzési reklámot

Sokféleképpen lehet társadalmi célú reklámkampányt készíteni. Vannak, akik a humorra és játékosságra, mások a sokkolásra és az elgondolkodtatásra esküsznek. De bármi is legyen a koncepció, ezeknek a reklámoknak a szívet is meg kell érinteniük. Egy ausztrál közlekedésbztonsági szervezet pont ilyen reklámot készített.

Börtönben marad a battai rém

Börtönben marad a battai rém

Gordon Ramsay elképesztő Ferrarijával érkezett a londoni F1-es szezonyitóra – videó

Gordon Ramsay elképesztő Ferrarijával érkezett a londoni F1-es szezonyitóra – videó

Fennhangon ment az üvöltés, hogy nincsen nőnap virág nélkül 

Fennhangon ment az üvöltés, hogy nincsen nőnap virág nélkül 

Örökre elaltathatják az apró malacként befogadott barátságos vaddisznót

Örökre elaltathatják az apró malacként befogadott barátságos vaddisznót