szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Míg Budapesten többnyire csak peronplakátra, oldalfalreklámra vagy balusztrádra futja a márkáknak a metróban, addig New Yorkban egy egész metrót is felhasználnak egy reklámra – olvasható az Addict blogon.

A New York-i metrón az HBO legújabb sorozatát, a Boardwalk Empire-t népszerűsítették egy nosztalgiajárattal, egy kb. 80 éves metróval. A Boardwalk Empire egyébként az HBO idei második látványos és igen drága nagy dobása, egy olyan sorozat, aminél nem nagyon spóroltak semmin.

Az 1920-as években játszódó filmben állítólag olyan részletességgel jelennek meg az akkori hangulatok, hogy az ember nem nagyon tud kikerülni a hatása alól. Kíváncsi a reklámra? Látogasson el az Addict blogra. A sorozat előzetese:

hvg.hu Napi merítés

Elkészítették a legjobb balesetmegelőzési reklámot

Sokféleképpen lehet társadalmi célú reklámkampányt készíteni. Vannak, akik a humorra és játékosságra, mások a sokkolásra és az elgondolkodtatásra esküsznek. De bármi is legyen a koncepció, ezeknek a reklámoknak a szívet is meg kell érinteniük. Egy ausztrál közlekedésbztonsági szervezet pont ilyen reklámot készített.

Védetté nyilvánítanák az M0-ás tövében hódmérnökök által fenntartott lápot

Védetté nyilvánítanák az M0-ás tövében hódmérnökök által fenntartott lápot

Váratlanul elhunyt Tolna megye főispánja

Váratlanul elhunyt Tolna megye főispánja

Kanada bojkottálja az amerikai szeszes italt, és ez rosszabb, mint a vám a Jack Daniel's gyártója szerint

Kanada bojkottálja az amerikai szeszes italt, és ez rosszabb, mint a vám a Jack Daniel's gyártója szerint

Orbán rossz lóra tett a német szélsőjobbal – a német választásról a Fülkében

Orbán rossz lóra tett a német szélsőjobbal – a német választásról a Fülkében