szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy lelkes művészcsapat ugyanis tető alá hozta a the color of nevű honlapot, ahol mindennek, még a fogalmaknak is megtudhatjuk a színét.

Mindig is szerette volna tudni, milyen színű a boldogság? Vagy éppen a szomorúság? Vagy hogy milyen színű a béke? Esetleg a gyűlölet? A the color of segítségével most kiderítheti. A projekt és az oldal lényege, hogy egy algoritmus leszippantja a Flickr képmegosztón található, az általunk megadott szót tartalmazó random képeket, majd azokat egy algoritmus alapján összegzi, egymásra pakolja. A teljes bejegyzést elolvashatja az Addict blogon.
hvg.hu Napi merítés

Elkészítették a legjobb balesetmegelőzési reklámot

Sokféleképpen lehet társadalmi célú reklámkampányt készíteni. Vannak, akik a humorra és játékosságra, mások a sokkolásra és az elgondolkodtatásra esküsznek. De bármi is legyen a koncepció, ezeknek a reklámoknak a szívet is meg kell érinteniük. Egy ausztrál közlekedésbztonsági szervezet pont ilyen reklámot készített.

hvg.hu Napi merítés

Vérfürdővel kampányolnak az ittas vezetés ellen Dániában

Sokféleképpen lehet társadalmi célú reklámkampányt készíteni. Vannak, akik a humorra és játékosságra, mások a sokkolásra és az ijesztgetésre esküsznek. Olyat azonban ritkán látni, ahol mindkét megközelítés az üzenet szolgálatában áll. Dániában ilyen kampányfilmet készítettek az ittas vezetés ellen.

Ingyenessé teszi az Alibaba a mesterséges intelligenciáit

Ingyenessé teszi az Alibaba a mesterséges intelligenciáit

Ki magához nem jó, mást sem szerethet – kritika a Szerethető című filmről

Ki magához nem jó, mást sem szerethet – kritika a Szerethető című filmről

Ennyit a klímavédelemről: Trump tarifái miatt több műanyag palackot fog piacra dobni a Coca-Cola

Ennyit a klímavédelemről: Trump tarifái miatt több műanyag palackot fog piacra dobni a Coca-Cola

Dani Rodrik harvardi professzor: A Trump-boom gyorsan összeomolhat

Dani Rodrik harvardi professzor: A Trump-boom gyorsan összeomolhat