szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nemsokára kezdetét veszi Amerika legnagyobb sport- és reklámeseménye, a Super Bowl. Az Adrenalin blog szerint e jeles eseményen nem csak a döntőbe jutott csapatok, hanem a márkák is mindent megtesznek a sikeres szereplésért.

A február 7-ei közvetítés reklámszüneteibe persze nem könnyű bejutni. Nem csak a márkák teli pénztárcája, hanem a mérkőzési jogokat tulajdonló CBS tévétársaság jóváhagyása  is szükséges a megjelenéshez. Így eshetett meg, hogy a Mancrunch nevű meleg közösségi szájt reklámját egyszerűen visszautasították - írja a blogger. A CBS hivatalos nyilatkozatában a következő indoklás szerepelt: „A CBS szabályzati- és értékelő osztálya megvizsgálta a Super Bowlra beküldött anyagukat, melyet nem talált elég kreatívnak a vasárnapi sugárzásához.” A dolog pikantériája, hogy a 2007-es Super Bowl egyik reklámszünetében már láthattunk csókolózó férfiakat. Ha kíváncsi a videóra, kattintson
Porig égett Paris Hilton otthona

Porig égett Paris Hilton otthona

Holtan találtak egy 10 éves német fiút Berekfürdőn

Holtan találtak egy 10 éves német fiút Berekfürdőn

Miért leszünk rosszul, ha az autóban olvasunk, és mit tehetünk ellene?

Miért leszünk rosszul, ha az autóban olvasunk, és mit tehetünk ellene?

„Ez teljesen bizarr, ilyen nem történt” – az ellene felhozott vádakról kérdezték az Integritás Hatóság elnökét

„Ez teljesen bizarr, ilyen nem történt” – az ellene felhozott vádakról kérdezték az Integritás Hatóság elnökét