szerző:
MTI/Magyar Nemzet
Tetszett a cikk?

Az elmúlt húsz évben megnőtt az iskolákban a problémás gyerekek száma. Az általános iskolások jelentős hányada tanulási nehézséggel, figyelem- és magatartászavarral küzd itthon – írja a Magyar Nemzet.

A lap szerint ennek ellenére a pedagógusképzésben máig nem kapnak elég hangsúlyt azok a módszerek, amelyek az eltérő bánásmódot igénylő diákok hatékony nevelését segítik.

A fejlesztőpedagógiával foglalkozó Eleven Team adatai szerint különböző súlyossággal a gyermekek 6-10 százalékát érinti a hiperaktivitás, közülük 4-6 százalékuk van veleszületett hiperaktivitása.

Minden húszfős gyermekközösségben van legalább kettő, aki impulzív, túlmozgásos és koncentrációs nehézséggel küzd.

A Fidesz-győzelem, aminek minden párt tud örülni, még az is, amelyik nem indult - tanulságok a tolnai időköziről

A Fidesz-győzelem, aminek minden párt tud örülni, még az is, amelyik nem indult - tanulságok a tolnai időköziről

Fókuszban a globális minimumadó

Fókuszban a globális minimumadó

Ruszin-Szendi Romulusz volt vezérkari főnököt is leigazolhatja Magyar Péter

Ruszin-Szendi Romulusz volt vezérkari főnököt is leigazolhatja Magyar Péter

Hószállingózással búcsúzhatunk 2024-től

Hószállingózással búcsúzhatunk 2024-től