szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A JeChange.fr egy biztosítótársaság, akiknek szlogenje: Mindig megéri összehasonlítani.

A JeChange.fr egy biztosítótársaság, akiknek szlogenje: Mindig megéri összehasonlítani. Erre a gondolatra épül a reklám is, ahol a kérdésre az anyuka elmondja, hogy először az apuka barátjával próbálkozott, majd a testvérével, aki nagyon jó volt az ágyban, de végül az apát választotta, aki ugyan a hálóban kevésbé jeleskedett, de jó állása volt.

Fejenként majdnem 10 milliárddal hitelezik az államot: a szerencsés 13-akra most aztán tényleg hullik a pénzeső

Fejenként majdnem 10 milliárddal hitelezik az államot: a szerencsés 13-akra most aztán tényleg hullik a pénzeső

Most már elindulhat világhódító útjára a Polgár Jenő hivatal és Gino majálisértelmezése

Most már elindulhat világhódító útjára a Polgár Jenő hivatal és Gino majálisértelmezése

265 lóerős benzinmotorral gazdagodnak a Volkswagenek

265 lóerős benzinmotorral gazdagodnak a Volkswagenek

Keleten már elkezdtek beleremegni a tőzsdék Trump vámjaiba

Keleten már elkezdtek beleremegni a tőzsdék Trump vámjaiba