szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A JeChange.fr egy biztosítótársaság, akiknek szlogenje: Mindig megéri összehasonlítani.

A JeChange.fr egy biztosítótársaság, akiknek szlogenje: Mindig megéri összehasonlítani. Erre a gondolatra épül a reklám is, ahol a kérdésre az anyuka elmondja, hogy először az apuka barátjával próbálkozott, majd a testvérével, aki nagyon jó volt az ágyban, de végül az apát választotta, aki ugyan a hálóban kevésbé jeleskedett, de jó állása volt.

Kifutott a legutolsó csak napelemes pályázat, és nem merült ki a megemelt keret

Kifutott a legutolsó csak napelemes pályázat, és nem merült ki a megemelt keret

Nagy Kriszta Tereskova: Mészáros Lőrinc, az isten szerelmére, kérem, tegyen ajánlatot

Nagy Kriszta Tereskova: Mészáros Lőrinc, az isten szerelmére, kérem, tegyen ajánlatot

Török Gábor a Rogán-ügyről: „Csak az idő dönti el, hogy politikailag pontosan mekkora a kár”

Török Gábor a Rogán-ügyről: „Csak az idő dönti el, hogy politikailag pontosan mekkora a kár”

„Egy szem lányomat megölette az egy szem unokám” – az egész országot sokkolta Soproni Ágnes halála

„Egy szem lányomat megölette az egy szem unokám” – az egész országot sokkolta Soproni Ágnes halála