szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Skittles cég merész, egyedi ötlettel növelte a rajongóinak számát a Facebookon - olvasható az Addict blogon.

A cégnek több mint 11 millió követője van a nemzetközi rajongói oldalon, viszont az angolon csupán 800 ezer. Hogy e felületen is megnövelje rajongói számát, a vállalat merész ötlettel állt elő: kreáltak egy irritáló karaktert, akit betettek egy üvegfalú tartályba, és annyi szem Skittles cukrot szórtak rá, ahány követője volt az oldalnak. Ezután vette kezdetét a játék. Mi volt a lényege? Az Addict blogon megtudhatja.
hvg.hu Karrier

Parázs vita a Facebookon a felsőoktatási törvény miatt

Gombamódra szaporodnak a tiltakozóoldalak a Facebook közösségi portálon: „Tiltakozunk a felsőoktatási törvény egyoldalú módosítása ellen” névvel újabb csoport alakult, amelyhez néhány nap alatt több mint 17 ezren csatlakoztak.

hvg.hu Napi merítés

Megérkezett a reklámok új generációja

A harminc másodperces reklámok varázsában kevesebben hisznek, és egyre többen ismerik fel azt, hogy a hagyományos formák helyett egészen más módszerekkel kell eljuttatni a reklámüzenetet a célcsoporthoz - olvasható az Addict blogon.

TesztElke -0428.

TesztElke -0428.

Kiderült valami az alvásról: jobban teszi, ha nem marad fönt sokáig

Kiderült valami az alvásról: jobban teszi, ha nem marad fönt sokáig

Hiába jött össze elég aláírás, nem lesznek elismert nemzetiség a vietnámiak

Hiába jött össze elég aláírás, nem lesznek elismert nemzetiség a vietnámiak

12 évig fejlesztették, most sikerült elindítani – Mit kell tudni Jeff Bezos rakétájáról, ami a SpaceX nagy riválisa lehet?

12 évig fejlesztették, most sikerült elindítani – Mit kell tudni Jeff Bezos rakétájáról, ami a SpaceX nagy riválisa lehet?