szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A harminc másodperces reklámok varázsában kevesebben hisznek, és egyre többen ismerik fel azt, hogy a hagyományos formák helyett egészen más módszerekkel kell eljuttatni a reklámüzenetet a célcsoporthoz - olvasható az Addict blogon.

Ennek a folyamatnak az egyik tökéletes példája a Sony Vaio legújabb kampánya, ami egészen máshogy építkezik, mint ahogy azt egy reklámtól várná az ember. Összegyűjtöttek egy csapat tehetséges diákot, akik a maguk területén kiemelkedők, és megbízták őket azzal, hogy 30 nap alatt egy Vaio segítségével tervezzenek és építsenek meg egy rakétát, amely képes elhagyni a Föld légterét, és kirepül az űrbe. Őket követhetjük nyomon 30 napon keresztül, élő dokumentumfilmhez hasonlóan, betekintést nyerve egy izgalmas világba - írja a blog szerzője. További részletekért és a reklám megtekintéséért látogasson el az Addict blogra.
hvg.hu Napi merítés

Halott kislánnyal a rák ellen

Magyarországon még nem annyira általános, hogy egy alapítvány sokkoló reklámmal kampányol. Úgy tűnik a Magyar Rákellenes Liga elérkezettnek látta az időt erre.

Így festhet az új elektromos élményautó, amivel rengeteget küzd a Porsche

Így festhet az új elektromos élményautó, amivel rengeteget küzd a Porsche

Simicska korábbi, Balásy Gyula jelenlegi emberét választották meg a reklámszövetség közterületi tagozatának élére

Simicska korábbi, Balásy Gyula jelenlegi emberét választották meg a reklámszövetség közterületi tagozatának élére

Üres tűzcsapok, menekülő biztosítók: hogyan lett katasztrófa a Los Angeles-i tűzvész?

Üres tűzcsapok, menekülő biztosítók: hogyan lett katasztrófa a Los Angeles-i tűzvész?

Új taggal bővül a Rogánékat helikoptereztető családi cégcsoport

Új taggal bővül a Rogánékat helikoptereztető családi cégcsoport