szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Magyarországon még nem annyira általános, hogy egy alapítvány sokkoló reklámmal kampányol. Úgy tűnik a Magyar Rákellenes Liga elérkezettnek látta az időt erre.

A sokkreklám nem újkeletű reklámtechnika. Az addict blog szerzője szerint a befogadók ingerküszöbének emelkedésével egyre gyakrabban nyúlnak hozzá a hirdetők, különösen, ha úgy érzik, az az üzenet, amit át szeretnének adni elég fontos ahhoz, hogy ellensúlyozza a sokkolás esetleges negatív hatásait - írja bejegyzésében. Magyarországon még nem olyan megszokott ez az eszköz, a balesetvédelmi filmekben a végtagok helyett egyelőre még csak dinnyék repülnek, és hús-vér emberek helyett legfeljebb gyurmafigurákat ütnek el - írja az Addict blog szerzője a hazai reklámokról.

Ebbe a viszonylagos csendbe robbantott bele a Magyar Rákellenes Liga egy olyan poszterrel, amelynek láttán kiesik a kormány az egyszerű autós kezéből. A poszteren egy üvegkoporsóba fektetett halott kislány látható, akit rokonai, családtagjai vesznek körül, utolsó búcsút véve a kicsitől.

Ha kíváncsi a Magyar Rákellenes Liga sokkoló felhívására, nézze meg az Addict blogon.


65 ezer szavazat után kiderült: Magyar Péter folytatja európai parlamenti munkáját

65 ezer szavazat után kiderült: Magyar Péter folytatja európai parlamenti munkáját

Miért nem emlékszünk kisgyerekkorunk eseményeire?

Miért nem emlékszünk kisgyerekkorunk eseményeire?

Az EU több pénzért vett tavaly orosz gázt és olajat, mint amennyivel az ukránokat támogatta

Az EU több pénzért vett tavaly orosz gázt és olajat, mint amennyivel az ukránokat támogatta

Elon Musk: Erőből megtámadták az X-et, és megeshet, hogy egy kormány megrendelésére

Elon Musk: Erőből megtámadták az X-et, és megeshet, hogy egy kormány megrendelésére