szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nemsokára kezdetét veszi Amerika legnagyobb sport- és reklámeseménye, a Super Bowl. Az Adrenalin blog szerint e jeles eseményen nem csak a döntőbe jutott csapatok, hanem a márkák is mindent megtesznek a sikeres szereplésért.

A február 7-ei közvetítés reklámszüneteibe persze nem könnyű bejutni. Nem csak a márkák teli pénztárcája, hanem a mérkőzési jogokat tulajdonló CBS tévétársaság jóváhagyása  is szükséges a megjelenéshez. Így eshetett meg, hogy a Mancrunch nevű meleg közösségi szájt reklámját egyszerűen visszautasították - írja a blogger. A CBS hivatalos nyilatkozatában a következő indoklás szerepelt: „A CBS szabályzati- és értékelő osztálya megvizsgálta a Super Bowlra beküldött anyagukat, melyet nem talált elég kreatívnak a vasárnapi sugárzásához.” A dolog pikantériája, hogy a 2007-es Super Bowl egyik reklámszünetében már láthattunk csókolózó férfiakat. Ha kíváncsi a videóra, kattintson
Cenzúrázott Facebookot akart építeni Kínának a Meta

Cenzúrázott Facebookot akart építeni Kínának a Meta

Hónapokig nem aludt egy szekszárdi nyugdíjas, mert tízezer forinttal kevesebbet adott ki neki egy bankautomata

Hónapokig nem aludt egy szekszárdi nyugdíjas, mert tízezer forinttal kevesebbet adott ki neki egy bankautomata

Virágcsokrokat helyeztek el annak a skót folyónak a partján, ahol nyoma veszett a magyar ikreknek

Virágcsokrokat helyeztek el annak a skót folyónak a partján, ahol nyoma veszett a magyar ikreknek

Georg Spöttle visszavonul a közéleti fellépésektől

Georg Spöttle visszavonul a közéleti fellépésektől