szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Webisztán blog szerint egy brit házaspár kampányt indított a Facebookon azzal a felkiáltással, hogy ha elege van abból, hogy az aktuális "megasztáros" vezeti a slágerlistát, akkor csatlakozzon hozzánk, és mutassuk meg, nem lehet mindent ilyen műsorokkal manipulálni - olvasható a blogon.

A felhíváshoz több mint 470 ezren csatlakoztak a Facebookon, és december 13-ától a rajongók el is kezdték eszement mennyiségben megvásárolni online a Rage Against The Machine 1992-es Killing in the Name című dalát - írja a blogger. A Webisztán blog szerint a kampány olyannyira jól sült el, hogy sikerült kiütni az első helyről az X Factor aktuális üdvöskéjének debütáló dalát. Ha kíváncsi a történetre, kattintson!

„Debilizáló szorongást” kelthetett Deutsch Tamásban a dupla stresszhelyzet

„Debilizáló szorongást” kelthetett Deutsch Tamásban a dupla stresszhelyzet

Joe Biden előzetes kegyelmet adott több családtagjának is

Joe Biden előzetes kegyelmet adott több családtagjának is

A levegőből csinál elektromos áramot egy új rendszer

A levegőből csinál elektromos áramot egy új rendszer

Az ukránok azt állítják, hogy egyetlen nap alatt öt méregdrága orosz légvédelmi rendszert semmisítettek meg

Az ukránok azt állítják, hogy egyetlen nap alatt öt méregdrága orosz légvédelmi rendszert semmisítettek meg