szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Addict blog most bemutatja a reklámszakemberek életét.

Ezúttal a Yahoo Advertising készített egy kisfilmet a reklámosok világáról - olvasható a bejegyzésben. Szerepel benne "elszállt" kreatív, az account, aki a tárgyalás egy pontján hopp, hirtelen az ügyfél oldalára kerül, itt vannak az ügyfelek, akik az első félmondatban még nagyon szeretik az anyagot, hogy aztán a de-vel kezdődő második tagmondatban lerántsák a koncepciót a földre - írja az Addict blog szerzője. Mindenki megtalálhatja benne a maga igazságát, de hát épp ez volt a Yahoo célja. Azt szerették volna bemutatni, hogy ők értik, sőt megértik az ügynökségek nehéz sorsát, és igyekeznek minél jobban megkönnyíteni az életüket - olvasható az Addict blogon. Ha szeretné megismerni a reklámszakemberek igazi életét, kattintson!
A finn hatóságok lefoglalták a kábeltépésben érintett tartályhajót

A finn hatóságok lefoglalták a kábeltépésben érintett tartályhajót

Peugeot új főnöke nyitott a 208 GTi újjáélesztésére

Peugeot új főnöke nyitott a 208 GTi újjáélesztésére

Egy bőröndben találták meg a Király utcából tavaly tavasszal eltűnt nő holttestét

Egy bőröndben találták meg a Király utcából tavaly tavasszal eltűnt nő holttestét

Többet nyerhet az adómentességen a leggazdagabb 10 százalék, mint az ország szegényebb fele

Többet nyerhet az adómentességen a leggazdagabb 10 százalék, mint az ország szegényebb fele