szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy friss felmérés azt vizsgálta, milyen hatást gyakorol a közösségi média az állásválasztásra, a karrierdöntésekre, illetve a toborzásra úgy általában.

A megkérdezettek 32 százaléka számolt be arról, hogy szívesebben keres állást a közösségi médián keresztül, mint hagyományos módszerek - többek között újsághirdetések, állásportálok vagy személyzeti tanácsadók - segítségével, szemben a tavalyi felmérésben mért 24 százalékkal. 36 százalékuk pedig állítja, hogy karrierrel, munkavállalással kapcsolatos döntései során felhasználja a közösségi médiában kialakított kapcsolatrendszerét.

További részleteket olvasson a Jobline oldalán.

Orbán Viktor a szarvasmarhákat tizedelő járvány epicentrumába utazott, miután betűlevest ebédelt

Orbán Viktor a szarvasmarhákat tizedelő járvány epicentrumába utazott, miután betűlevest ebédelt

4,8-es erősségű földrengés történt Olaszországban

4,8-es erősségű földrengés történt Olaszországban

Lengyel költségvetés: Donald Tusk miniszterelnök győzött, Duda meghátrált

Lengyel költségvetés: Donald Tusk miniszterelnök győzött, Duda meghátrált

A magyar diákok negyede túlsúlyos vagy elhízott

A magyar diákok negyede túlsúlyos vagy elhízott