szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nyugat-Európában sokkal nagyobb hagyománya van a munkáltatói márkaépítésnek, mint nálunk. Helen Rosethornnal, a brit Bernard Hodes Group kommunikációs tanácsadó- és tervezőcég vezérigazgatójával készített erről interjút a Kreatív.

A munkaerőpiacra frissen belépő fiatal generáció tagjai nagyon agilisak, utazni akarnak és tapasztalatot gyűjteni, így ahhoz a céghez csatlakoznak, amelyik ezt lehetővé teszi. Épp ezért fontos, hogy a munkatárs alkalmazottként is érezze a márkaélményt.

Részletek a Jobline Magazinban.

Hadházy Ákos: A Tisza eddigi sikere az én sikerem is

Hadházy Ákos: A Tisza eddigi sikere az én sikerem is

Eladók és pénztár nélküli boltokat nyit a Coca-Cola Magyarországon

Eladók és pénztár nélküli boltokat nyit a Coca-Cola Magyarországon

Rászorulókhoz kerültek a betegség miatt kivágott II. kerületi fák

Rászorulókhoz kerültek a betegség miatt kivágott II. kerületi fák

„Imádkozom Önért” – üzente Semjén a Karmelita megszentelését firtató Vadai Ágnesnek

„Imádkozom Önért” – üzente Semjén a Karmelita megszentelését firtató Vadai Ágnesnek