szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nyugat-Európában sokkal nagyobb hagyománya van a munkáltatói márkaépítésnek, mint nálunk. Helen Rosethornnal, a brit Bernard Hodes Group kommunikációs tanácsadó- és tervezőcég vezérigazgatójával készített erről interjút a Kreatív.

A munkaerőpiacra frissen belépő fiatal generáció tagjai nagyon agilisak, utazni akarnak és tapasztalatot gyűjteni, így ahhoz a céghez csatlakoznak, amelyik ezt lehetővé teszi. Épp ezért fontos, hogy a munkatárs alkalmazottként is érezze a márkaélményt.

Részletek a Jobline Magazinban.

Soros György, Messi és a U2 énekese is kitüntetést kap Joe Bidentől

Soros György, Messi és a U2 énekese is kitüntetést kap Joe Bidentől

Szijjártó: Ukrajna helyett a libanoni hadsereget támogatjuk

Szijjártó: Ukrajna helyett a libanoni hadsereget támogatjuk

Az utcán „táncolt” a BYD szuperautója, de a rendőrök nem értékelték – videó

Az utcán „táncolt” a BYD szuperautója, de a rendőrök nem értékelték – videó

Ez a 13 oldalas jelentés igazolja: valóban öngyilkos lett az OpenAI vádlója

Ez a 13 oldalas jelentés igazolja: valóban öngyilkos lett az OpenAI vádlója