szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A legtöbb álláskereső nem tudja, hogyan tűnhetne ki a sok jelentkező közül.

A MediaGo Alapítvány által szervezett workshopon Tollas Attila, a Scotwork Magyarország konzultánsa és egyik vezető trénere  mesélte el személyes sikertörténetét. Előadásában bemutatta 2008-ban megvalósított merész „én marketing" kampányát, mellyel megpályázott egy állást.

Óriásplakáton hirdette magát az álláskereső - olvassa el a Jobline Magazinban.

A vízmű 10 milliárdot fizet Mészáros Lőrinc cégének, hogy előkészítse a terepet a kínaiak ácsi katódgyárának

A vízmű 10 milliárdot fizet Mészáros Lőrinc cégének, hogy előkészítse a terepet a kínaiak ácsi katódgyárának

Korrupcióellenes vizsgálatot indítottak az ukrán védelmi miniszter ellen

Korrupcióellenes vizsgálatot indítottak az ukrán védelmi miniszter ellen

Orosz és amerikai diplomaták tárgyaltak Isztambulban a légi közlekedés helyreállításáról

Orosz és amerikai diplomaták tárgyaltak Isztambulban a légi közlekedés helyreállításáról

Sok pénzt hoz az államnak, hogy máshogy számítják mostantól a regisztrációs adót

Sok pénzt hoz az államnak, hogy máshogy számítják mostantól a regisztrációs adót