szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A legtöbb álláskereső nem tudja, hogyan tűnhetne ki a sok jelentkező közül.

A MediaGo Alapítvány által szervezett workshopon Tollas Attila, a Scotwork Magyarország konzultánsa és egyik vezető trénere  mesélte el személyes sikertörténetét. Előadásában bemutatta 2008-ban megvalósított merész „én marketing" kampányát, mellyel megpályázott egy állást.

Óriásplakáton hirdette magát az álláskereső - olvassa el a Jobline Magazinban.

Üzent Vucic a tüntetőknek: Szerbia sorsáról nem az utcán döntenek

Üzent Vucic a tüntetőknek: Szerbia sorsáról nem az utcán döntenek

Az ukrán ellenzék sem akar választást, amíg tart a háború

Az ukrán ellenzék sem akar választást, amíg tart a háború

Szigettel ütközhet a világ legnagyobb jéghegye, veszélyezteti az élővilágot

Szigettel ütközhet a világ legnagyobb jéghegye, veszélyezteti az élővilágot

Lakatos Márk 50 éves lett, és új fejezetet kezd

Lakatos Márk 50 éves lett, és új fejezetet kezd