szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az első három hónapban több mint kétezer gépjárművet értékesített a Magyar Suzuki és ezzel vezet a magyar piacon.

A Datahouse legfrissebb adatai szerint az országban márciusban fogalomba helyezett 7494 személygépkocsiból 886 volt Suzuki, ami 11,82 százalékos piacrésznek felel meg. Negyedéves összesítésben – a január–márciusi időszakra vonatkozóan – az esztergomi márka 11,41 százalékkal, 2247 eladott gépjárművel toronymagasan vezeti a magyar piacot.

A márka negyedéves értékesítései modellek szerinti bontásban a következők voltak: az immár turbómotorral is forgalmazott SUV-győztes Vitarából 1660; a B kategóriában szintén vezető Swiftből 293; S-CROSS-ból 173; Celerióból pedig 114 darab kelt el eddig az év folyamán.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Olyan lassú ütemben nő a magyar minimálbér, hogy hamarosan Bulgária is a sarkunkra lép

Olyan lassú ütemben nő a magyar minimálbér, hogy hamarosan Bulgária is a sarkunkra lép

Újabb bűncselekmények gyanúja miatt hallgatták ki ismét az Integritás Hatóság elnökét

Újabb bűncselekmények gyanúja miatt hallgatták ki ismét az Integritás Hatóság elnökét

Csődközelben a nagy ígéret villanykamionos cég, a Nikola

Csődközelben a nagy ígéret villanykamionos cég, a Nikola

Nagy Márton a borzasztó adatok ellenére úgy véli: 2025 az áttörés éve lesz

Nagy Márton a borzasztó adatok ellenére úgy véli: 2025 az áttörés éve lesz