szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Náci és japán szimbólumokkal borította el New York metróit az Amazon egy új filmsorozat reklámkampányának részeként. A botrány nem maradt el, a metrókat már sikálják.

Giga reklámkampányt indított az Amazon.com a hamarosan induló „The Man is High Castle”’ című filmsorozat népszerűsítésére. A sorozat Philip K. Dick  „Az ember a Fellegvárban” című regénye alapján készült, a történet lényege pedig az, hogy Japán és Németország válik a második világháború győztesévé, és ez a két ország uralkodik az Egyesült Államok felett is. A történet a hatvanas évek két részre osztott Amerikájában játszódik, az első epizód vetítése november 20-án volt.

AFP / Timothy A. Clary

A film plakátján az amerikai szabadságszobor látható, amely a karját náci köszöntésre lendíti. Az Amazon hatalmas reklámhadjáratot indított, amelynek részeként New Yorkban 260 olyan plakátot helyezett el, amelyen a szabadságszobor magasra lendíti a kezét, a metró Times Square és Grand Central állomás közötti szakaszán közlekedő szerelvények üléseit pedig náci és japán szimbólumokkal borította be. Ez utóbbi azonban sokaknál kiverte a biztosítékot, így ma az Amazon kénytelen volt bejelenteni, hogy bár december 14-ig tartott volna a kampány, a metró üléseiről eltávolítják a közfelháborodást kiváltott képeket.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Gideon Rachman: Trump egy Amerika-ellenes szövetség magjait hinti el az előbb lövünk, utána kérdezünk politikával

Gideon Rachman: Trump egy Amerika-ellenes szövetség magjait hinti el az előbb lövünk, utána kérdezünk politikával

29 embert rúgtak ki szexuális zaklatás miatt a McDonald'stól az Egyesült Királyságban

29 embert rúgtak ki szexuális zaklatás miatt a McDonald'stól az Egyesült Királyságban

Tiszakécskén, úgy tűnik, vesztett a Fidesz

Tiszakécskén, úgy tűnik, vesztett a Fidesz

A Hell-tulajdonos Barabás családban már a harmadik generáció is vállalkozik

A Hell-tulajdonos Barabás családban már a harmadik generáció is vállalkozik