szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A Claire’s ékszer és divatruházati kiegészítő márka december 3-án nyitotta meg első üzletét Magyarországon, mely...

A Claire’s ékszer és divatruházati kiegészítő márka december 3-án nyitotta meg első üzletét Magyarországon, mely egyben a márka 1001-dik európai üzlete. Az Aréna bevásárlóközpont földszintjén a Claire’s teljes őszi/téli kollekciója megtalálható, a divatos ékszerektől a ruházati kiegészítőkön keresztül a dekor kozmetikai termékekig.

A Claire’s elősorban három célcsoportnak kínálja termékeit: gyermekeknek (5-8 és 8-12 évesek) és tinédzsereknek, fiatal hölgyeknek (12-18 évesek). Ugyanakkor bármely női korosztály találhat kedvére való terméket az üzletben, hiszen a márka divatos és a legfrissebb trendeknek megfelelő ruházati kiegészítők forgalmazását tűzte ki célul.  

A közel 70 nm-es üzlethelyiségben széles termékskálával és „Kettőt fizet hármat kap” nyitási akcióval várják a vásárlókat. Mostantól egy helyen, az Arena Plaza földszintjén.

Több millió Subaru autó volt sebezhető – távolról lehetett őket kinyitni és beindítani, de az is látszott, merre járnak épp

Több millió Subaru autó volt sebezhető – távolról lehetett őket kinyitni és beindítani, de az is látszott, merre járnak épp

Vörös kód: a szociális intézményeknek hétfő estétől be kell fogadniuk a hajléktalanokat

Vörös kód: a szociális intézményeknek hétfő estétől be kell fogadniuk a hajléktalanokat

Ordító V8-as helyett hangtalan 1300 lóerős szörnyeteg az új Nascar autó

Ordító V8-as helyett hangtalan 1300 lóerős szörnyeteg az új Nascar autó

A pénzügyi tudatosságnak nincs alsó korhatára

A pénzügyi tudatosságnak nincs alsó korhatára