szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Borotvaélen táncolnak azok a cégek, amelyek a szeptember 11-ei terrortámadásokkal kapcsolatban bármiféle üzleti vagy kommunikációs jellegű tevékenységbe fognak - adja hírül az egyik magyar szakkiadvány - mert a látszatát is el kell kerülniük annak, hogy hasznot húznak a tragédiából.

És te mit csináltál?
Egy friss magyar blog hasonló emlékek gyűjtésébe fogott.
Mindez vonatkozik annak a reklámkampánynak a szervezőire is, akiknek célja, hogy összegyűjtsenek 167 millió dollárt egy emlékközpont felépítésére.

A kampány fősora - olvasható a Kreatívban - "Hol voltál, amikor történt?" azokat a pillanatokat, hétköznapi élményeket szeretnék előhozni az emberekből, amelyek mára történelmivé váltak. A kampányt a cég ingyen készíti és a médiumok is ingyen adnak helyet a reklámoknak.

A magyar szakmai magazin szerint a CNN hírtelevízió vezetői is minden egyes, a merénylettel kapcsolatos műsoruk során előzetesen mérlegelnek, nincs-e, nem lehet-e olyan színezete vagy hatása a közlésnek, mintha hasznot akarnának húzni a nemzeti tragédiából.

A World Trade Center Memorial Foundation az emlékközpont megnyitását 2009-re tervezi.

Páratlan felvételen, amint történelmet ír az amerikai Firefly Aerospace holdszondája

Páratlan felvételen, amint történelmet ír az amerikai Firefly Aerospace holdszondája

Kigyulladt egy családi ház Sárváron, meghalt egy nő

Kigyulladt egy családi ház Sárváron, meghalt egy nő

Elmondták, milyen új Nagykörutat álmodik a főváros - széles bringasáv jön, de az áruszállítókra is gondolnak

Elmondták, milyen új Nagykörutat álmodik a főváros - széles bringasáv jön, de az áruszállítókra is gondolnak

Akár engedik indulni az elnökségért a szélsőjobboldali Georgescut, akár nem, rossz idők jöhetnek Romániára

Akár engedik indulni az elnökségért a szélsőjobboldali Georgescut, akár nem, rossz idők jöhetnek Romániára