szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Megdöbbentő adattal jelentkezett a Nielsen kutatócég: egy 13-17 éves amerikai tinédzser átlagosan 3339 szöveges üzenetet küld/fogad egy hónap alatt - olvasható a Tsabeeka blogon.

Az adathoz annyit hozzá kell tenni: tavaly az USA-ban 228,8 millió dollárt költöttek a hirdetők SMS marketingre. A 18-24 év közti korosztály tagjai havi 1630 SMS-sel találkoznak telefonjukon, a 45-54 évesek pedig havi 323 SMS-t küldtek/fogadtak az idei második negyedévben - írja a szerző. A teljes bejegyzést elolvashatja a Tsabeeka blogon.
hvg.hu Tech

Az Apple szűrheti az üzenetek szövegeit

Az informatikai cég levédetett egy olyan technológiát, amelynek használatával megakadályozható, hogy egy telefon felhasználója bizonyos szavakat vagy mondatokat leírjon a készülékről küldött üzenetekben.

hvg.hu Napi merítés

A T-Mobile cenzúrázza az SMS-eket

A T-Mobile elismerte, hogy cenzúrázza a forgalmazott szöveges üzeneteket a hálózatában. Az ügyben egy marketinggel foglalkozó EZ Text cég indított keresetet a New Yorki szövetségi bíróságon - olvasható az Antivírus blogon.

Hadházy keményen kritizálta Ruszin-Szendit és a Tiszát, Magyar Péter nem maradt adós a válasszal

Hadházy keményen kritizálta Ruszin-Szendit és a Tiszát, Magyar Péter nem maradt adós a válasszal

Zelenszkij: Az USA nélküli biztonsági garanciák gyenge biztonsági garanciák

Zelenszkij: Az USA nélküli biztonsági garanciák gyenge biztonsági garanciák

Trump veje is beszállhat a rákosrendezői fejlesztésekbe

Trump veje is beszállhat a rákosrendezői fejlesztésekbe

Már kopogtat egy új vírus Kínából, de még a Covid eredetét sem ismerjük

Már kopogtat egy új vírus Kínából, de még a Covid eredetét sem ismerjük