szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Szentkirályi a Történeti Múzeumban tartott sajtótájékoztatón indította útnak új kampányát, amelynek Puskás Ferenc lett a reklámarca - olvasható a Sports Marketing blogon.

Az egykori Honvéd és Real Madrid játékos egy másik volt madridit, Luís Figot váltja az ásványvízmárka arcaként a cég hazai és nemzetközi promóciós tevékenységében. A Szentkirályi a világklasszis magyar futballista iránti tisztelettel hívja fel a figyelmet Magyarország sikereire, legendáira és értékeire. Részletekért és a reklám megtekintéséért látogasson el a Sports Marketing oldalára.
Vincze Szabolcs Sport

„A játék hatalma” - honnan hová tart a magyar foci?

A magyar fociról és ki tudja mikor kezdődött lejtmenetéről már könyvek, cikkek és tanulmányok tucatjai jelentek meg. Ezek a honi futballválságot már majdnem minden aspektusból vizsgálták, a Krausz Tamás és Mitrovits Miklós által összeállított „A játék hatalma” című kötet azonban túlmutat a megszokott, sablonos magyarázatokon.

Zuckerberg azt mondja, a szólásszabadságot védi, de mások szerint csak becsicskult Trumpnak

Zuckerberg azt mondja, a szólásszabadságot védi, de mások szerint csak becsicskult Trumpnak

Kiszabadult a szellem a palackból: mesterséges intelligenciával vezérelt robotpuskát készített egy mérnök

Kiszabadult a szellem a palackból: mesterséges intelligenciával vezérelt robotpuskát készített egy mérnök

Az egyik ukrán hadifogságba esett észak-koreai katona azt hitte, hogy csak kiképzésre küldik Oroszországba

Az egyik ukrán hadifogságba esett észak-koreai katona azt hitte, hogy csak kiképzésre küldik Oroszországba

Társasház épül Budapest egyik legértékesebb ingatlanán, amit a korábbi tulajdonosok egy lakás áráért vásároltak meg az V. kerülettől

Társasház épül Budapest egyik legértékesebb ingatlanán, amit a korábbi tulajdonosok egy lakás áráért vásároltak meg az V. kerülettől