szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Webisztán blog szerzője szerint a magyar mobilszolgáltató cégek képtelenek kommunikálni a közösségi mádiában.

Nemrégiben egy nagy magyar ügynökség nyitotta meg Facebookon a rajongói oldalát. Az egyik bejegyzést illette csipkelődő megjegyzéssel a Webisztán blog szerzője, mire a reakció az volt, hogy törölték hozzászólását, sőt letiltották a kommentelési lehetőséget is. A cégek tehát szeretnek jelen lenni a közösségi médiatérben, de kommunikálni már nem annyira.  A Facebookon ma már fű-fa-virág létrehozza cége termékeinek a rajongói oldalát, ám ezzel le is tudták a "közösségi média kommunikációt" - tolmácsolja a blogger egy külföldi szakértő véleményét.  Ők innentől kezdve "webkettesek", "smo-császárok", "a tömeg bölcsességének filozófusai", közben pedig elfelejtenek kommunikálni a fogyasztóikkal.

Ha kíváncsi arra, hogy milyen az igazi kommunikáció cég és fogyasztó között, kattintson!

Első hivatalos fotókon a debreceni BMW testvére, az új i3-as

Első hivatalos fotókon a debreceni BMW testvére, az új i3-as

Babáknak való, szülőknek szól: intelligens kiságyat mutatott be a Bosch

Babáknak való, szülőknek szól: intelligens kiságyat mutatott be a Bosch

Összeáll a VW és az XPeng: 20 ezer töltőállomást nyitnak Kínában

Összeáll a VW és az XPeng: 20 ezer töltőállomást nyitnak Kínában

„Észrevettem, hogy a felvételi időszakában vagdosni kezdte magát” – a gyerekek mentális állapotán is nyomot hagyott a Covid

„Észrevettem, hogy a felvételi időszakában vagdosni kezdte magát” – a gyerekek mentális állapotán is nyomot hagyott a Covid