Tetszett a cikk?

T-Online - Kirowski koprodukció keretében valósult meg a Magyar Telekom márkaváltás a weben - írja a Médiainfo.

A Magyar Telekom Csoport márkaváltásához kapcsolódóan több mint 30 site, alkalmazás illetve webes rendszer arculatát tervezte meg a Kirowski a Magyar Telekom Csoport kommunikációs ágazatának Médiakapcsolatok és webkommunikációs osztálya, valamint a T-Online Marketline-Üzleti Megoldások osztálya megbízásából - írja a Médiainfo.

A vállalatcsoport webes megjelenésének kialakítását több hetes konzultáció előzte meg: az anyavállalat arculati előírásai mellett az elkészült tanulmány megállapításai jelentették az információs architektúra- és arculat-tervezés kiindulópontját.

A Kirowski munkatársai online arculati kézikönyvet is készítettek a konkrét oldaltervek és sablonok mellett, így a T-Com, T-Online, T-Systems, T-Kábel, valamint a váltást 2004-ben elindító T-Mobile cégeket egyesítő Magyar Telekom Csoport webes megjelenése hosszabb távon is egységes és a közös identitásnak megfelelő maradhat - áll az online lap cikkében. A weboldalak kialakítása a Kirowski által készített HTML sablonok és grafikai elemek felhasználásával a T-Online és együttműködő partnereinek feladata volt. A márkaváltással kapcsolatos tudnivalókat külön oldal mutatta be, amelyet teljes egészében a Kirowski készített el.

A márkaváltás részeként a T-Online megbízásából elvégzett feladatok közül kiemelkedik az Internet-vállalat márkaváltását kommunikáló online kampány, melynek tervezése és lebonyolítása szintén a digitális marketing ügynökség feladata volt.

MTI Gazdaság

154,7 milliárdos reklámköltés tavaly - támad az online

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) becslése szerint tavaly összesen 154,7 milliárd forintot költöttek reklámra, egy évvel korábban ez meghaladta a 134 milliárdot. Az online médiaköltés 60 százalékkal emelkedett, ezzel a legdinamikusabban növekvő szelete a szektornak.

Gazdaság

Eljött az internetes hirdetések ideje

Tavaly 60 százalékkal, 635 millió fontra nőttek a nagy-britanniai internetes hirdetési bevételek. Ez a reklámforma jelenleg a szigetország teljes hirdetési szektorának mintegy 4 százalékát fedi le – közölte nemrégen a brit reklámszövetség.

MTI Média

Cseh médiacég célzott reklámmal a magyar netpiacon

Az interneten megjelenő célzott szöveges hirdetés közvetítéssel foglalkozó, Etarget Kft. az idén 80 millió, jövőre 180 millió forint árbevételt tervez - mondta Miklós Péter területi menedzser, sajtótájékoztatón, pénteken, Budapesten.

Újabb figyelmeztető jel: alig van hó a Duna vízgyűjtőjén, a Tiszáén nem is mérhető

Újabb figyelmeztető jel: alig van hó a Duna vízgyűjtőjén, a Tiszáén nem is mérhető

40 éves rejtélyt oldottak meg, titokzatos vegyületet azonosítottak az amerikai ivóvízben

40 éves rejtélyt oldottak meg, titokzatos vegyületet azonosítottak az amerikai ivóvízben

Újabb 96 milliárd forinttal próbálják törleszteni a kórházak adósságait

Újabb 96 milliárd forinttal próbálják törleszteni a kórházak adósságait

Sztrájkra készül a szakszervezet a GE Vernova veresegyházi telephelyén

Sztrájkra készül a szakszervezet a GE Vernova veresegyházi telephelyén