szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Turné 2004 utolsó állomásán, a november 25-i budapesti gálaesten adták át az SMS és online közönségszavazások díjait.

Az elmúlt évben a nagyközönség számára a legkedvesebb reklámok, reklámarcok a Soproni Ászokhoz és a Matávhoz kötődtek - írja a Médiafigyelő.hu.

A díjak köre 2004-ben kibővült, ugyanis ebben az évben a legjobb reklámfilm mellett a közönség megválaszthatta a legjobb reklámhangot, a legjobb reklámzenét, a legjobb társadalmi célú reklámot és az év reklámarcát is.

A kreatív versenyen a legjobb reklámfilm az online szavazás eredménye szerint a Soproni Ászok Sörivók is elkezdhetik fősorú szpotja, míg az SMS szavazás eredménye szerint a Vodafone Rock 'N' Roll Max csomagját népszerűsítő film nyert.

Az Év Reklámarca a Tudakozó +-t népszerűsítő Almásy Sándor lett. A Legjobb Reklámfilmzene Matáv Ritmus díjcsomag hirdetéséé lett. A legjobb Reklámhang díjat Sör Robi, alias Szívós Győző vehette át. A Legjobb Társadalmi Célú Reklám a Fogyatékos Gyermekekért Közalapítvány Ugróiskolája lett.

A jövő évi újítások között egy reklámkulturális televíziós műsor terve, illetve a 2005 tavaszán Magyarországon is debütáló Kings of Ads esemény szerepel, amelyen a világ leghíresebb játékfilmrendezőinek reklámfilmes kalandozásaiba nyerhetünk bepillantást egy 2 és fél órás vetítés során.

Marketing|PR

Egyre több sörgyártó hirdet az interneten

Idén Magyarországon 40-50 százalékkal is emelkedhet az online reklámköltés, és akár a 3 milliárd forintot is meghaladhatja. A bővülés első számú haszonélvezői a nagy portálok lesznek - írja a Világgazdaság.

Marketing|PR

David Beckham 13 milliárdért borotválkozott

David Beckham, a Real Madridban játszó brit válogatott focista a Gilette amerikai borotvapenge-gyárral 50 millió eurós reklámszerződést írt alá. Az öt évre szóló megállapodás egyik pontja értelmében Beckhamnak elsőször kopaszra kellett borotválnia a fejét.

Itthon

Reklámra éhes a gyerek?

Öt-hat éves koruk előtt a kicsik különösen védtelenek a hirdetésekkel szemben és a reklámozók szándékosan kihasználják ezt a helyzetet, például a rajzfilmek előtt vetített játék- és édességreklámokkal – olvasható a Fogyasztóvédelem című szakfolyóiratban.

Ismerősének segített elköltözni erőszakos élettársától, eltörték az orrát

Ismerősének segített elköltözni erőszakos élettársától, eltörték az orrát

Őrizetbe vették Mauritius volt kormányfőjét, akit pénzmosással vádolnak

Őrizetbe vették Mauritius volt kormányfőjét, akit pénzmosással vádolnak

Több ezren tüntettek Montenegróban a belügyminiszter lemondását követelve

Több ezren tüntettek Montenegróban a belügyminiszter lemondását követelve

21 millió forintos morcos új Dacia tűnt fel a színen

21 millió forintos morcos új Dacia tűnt fel a színen