Tetszett a cikk?

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenytanácsa, a fogyasztókat megtévesztő reklámok miatt 10 illetve 3 millió forintos bírságot szabott ki a Danone Tejtermék Gyártó és Forgalmazó Kft.-re illetve a Parmalat Hungária Tejipari Rt-re - tájékoztatta a GVH az MTI-t csütörtökön.

A versenytanács megállapította, hogy a Danone, a "Danone Activia" és a "Danone Actimel", valamint a felszámolás alatt lévő Parmalat a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított, amikor reklámjaiban a "KYR" nevű tejtermékével kapcsolatban a gyógyhatás hamis látszatát keltette.



A Danone Kft. a versenytanács döntése értelmében a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított azzal is, hogy "Danone Activia" termékéről azt állította, gazdag fehérje-, vitamin-, kalcium- és foszforforrás.



A "Fodor József" Országos Közegészségügyi Központ Országos Élelmezés- és Táplálkozástudományi Intézete véleménye szerint a készítmény tápanyag-összetétele nem támasztja alá ezt az állítást. (MTI)
Kitiltották a török vendégmunkásokat a kaposvári Park 74 diszkóból

Kitiltották a török vendégmunkásokat a kaposvári Park 74 diszkóból

Andrzej Duda szerint le kellene bontani az Északi Áramlatot, mert az veszélyt jelent Európára

Andrzej Duda szerint le kellene bontani az Északi Áramlatot, mert az veszélyt jelent Európára

Washington bejelentette „az eddigi legjelentősebb szankciókat” az orosz energiaszektor ellen

Washington bejelentette „az eddigi legjelentősebb szankciókat” az orosz energiaszektor ellen

Joe Biden leszerződött egy művészeti ügynökséggel

Joe Biden leszerződött egy művészeti ügynökséggel