szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A hazai marketingképzés számára már tavaly valódi érvágás volt az államilag támogatott felsőoktatási helyek drasztikus csökkentése. Az, hogy sehol nem indult kereskedelem és marketing szak állami finanszírozással, piaci verseny alapúvá tette a képzést – véli Dr. Papp-Váry Árpád, a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) Marketing Intézetének vezetője. A szakember véleménye szerint azonban a kereskedelmi és marketing alapszak továbbra is a legkeresettebb alapképzések között marad.

Magyarországon a kereskedelem és marketing szak az előző évek statisztikái szerint kiemelten kedvelt képzés, folyamatosan benne van a Top10-es listában, azonban észrevehető egyfajta népszerűségcsökkenés. Az állami helyek megszűnése miatt az elsőhelyes jelentkezések száma 2012-ben minden intézményben csökkent, átlagosan 40-60 százalékkal, de akadtak olyan iskolák is, ahol 70-80 százalékkal kevesebben jelentkeztek marketingképzésre.

Részletek a Jobline Magazinban.

„Rákosrendezőből csodát lehetne csinálni, ha a kormány együttműködne a fővárossal”

„Rákosrendezőből csodát lehetne csinálni, ha a kormány együttműködne a fővárossal”

„Elvis előtt nem volt semmi" – 9 ikonikus dal a 90 éve született Királytól

„Elvis előtt nem volt semmi" – 9 ikonikus dal a 90 éve született Királytól

Szijjártó: Ukrán dróntámadás miatt fel kellett függeszteni a kőolajszállítást a Barátság vezetéken

Szijjártó: Ukrán dróntámadás miatt fel kellett függeszteni a kőolajszállítást a Barátság vezetéken

Megint drágul a tankolás, egyre fájdalmasabbak a számok

Megint drágul a tankolás, egyre fájdalmasabbak a számok