szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Magyar Marketing Szövetség június elején tartotta meg az alakuló elnökségi ülését, aminek egyik legfontosabb feladata az alelnökök megválasztása volt.

Az MMSZ alelnökét nem a Közgyűlés, hanem az elnök javaslatára maga az elnökség választotta ki a soraiból - közölte a Magyar Marketing Szövetség. Két általános alelnök, illetve egy ügyvezető alelnököt neveztek ki. A két általános alelnök közül egy az oktatói, egy a gyakorlati vállalati szektorból került ki.

Az oktatói, kutatói vonalat Dr. Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének igazgatója, a gyakorlatit pedig Sütő Ágnes, a Magyar Bankszövetség kommunikációs és marketing vezetője képviseli. Az ügyvezető alelnök szerepét - folytatva a korábbi évek gyakorlatát - Tonk Emil, az Üzleti Akadémia vezetője tölti be. Mindhárom jelöltet az elnökség egyhangúlag választotta meg.


„Köszönet miniszterelnök úrnak”: kisegíti a kormány a jelentős tartozással küzdő Haladást

„Köszönet miniszterelnök úrnak”: kisegíti a kormány a jelentős tartozással küzdő Haladást

Oroszország és Irán stratégiai partnerségre lép, a védelmi együttműködés bővítése is szerepel a tervek között

Oroszország és Irán stratégiai partnerségre lép, a védelmi együttműködés bővítése is szerepel a tervek között

Már nem kell havi 80 000 forintot fizetni a ChatGPT legnagyobb újdonságáért – de még így sincs ingyen

Már nem kell havi 80 000 forintot fizetni a ChatGPT legnagyobb újdonságáért – de még így sincs ingyen

Szijjártó megnyugtatta az oroszokat: a szankciók ellenére is tudunk fizetni a gázért

Szijjártó megnyugtatta az oroszokat: a szankciók ellenére is tudunk fizetni a gázért